Efter regn kommer solsken

Ja efter att ha haft en jätte jobbig höst som typ aldrig tog slut så börjar allt nu gå mycket bättre! Jag är så himla glad och tackam för det! Jag mår mycket bättre, har börjat träna och gå ner i vikt(sakta men säkert) det går bra i skolan, jag tog mod till mig och ringde efter jobb och ska snart få börja gå intro på något av loven som kommer, jag håller på med körkort, i sommar ska jag till Rhodos med min bästa vän och sen förmodligen jobba hela sommaren(8veckor)! Jag är så himla lycklig just nu allt känns för bra för att vara sant! :D Förlåt att för att min blogg kanske har varit tråkig ett tag med massa ledsna texter men nu är det nystart här som gäller!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

FAN VA BRA DU ÄR NATTA :) KÄMPAT OCH KOMMIT UT PÅ ANDRA SIDAN!!!

2012-02-03 @ 11:56:23
Postat av: nathalie

hihi ja :)

2012-02-03 @ 18:10:29
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0