Mycket att skriva om idag!

Vill börja med att säga att en människa med underbar röst har gått bort, Whitney Houston. Jag hoppas hon har det bättre nu dock. Har alltid älskat hennes låtar och hennes röst herregud! Synd att det blivit som det blivit.

Söndag idag, jag virrpannan skrev lördag på min facebook status, ja så snurrig har jag vart idag. Började dagen med frukost och sen lång promenad med mamma, Nico & Maria, Bella. Jätte mysigt i det underbara vädret! Vi gick i kanske 1,5timme tror jag :) Sen släppte vi hundarna på en stor åker och dem fick springa runt, har video vi får se om jag orkar försöka mig på hur man får upp en video någon dag haha.

Sen hem iaf och då var det direkt dags att övningsköra, övningskör varje dag nu, nu jävlar ska jag fixa det här körkortet! Det gick jätte bra, har lärt mig att parkera och hur man ska tänka och när man fått det förklarat så är det ju faktiskt inte så himla svårt haha(iaf inte i en liten bil) :) Sen har jag också kört på E18 för första gången, övade av och på farter det var lite läskigt först men jätte skoj! :) Sen övningskörde jag till bilskolan där det var dags för mig att gå riskettan så nu är den avklarad också! Känns jätte bra! ;)

Sen hem och käka mat och fruktsallad till efterrätt, grymt gott! Grät lite till Sofias änglar och nu ska jag in i duschen innan spårlöst börjar(samtidigt som jag måste plugga, hehe) Sen ska jag stupa i min säng är jätte trött så kommer nog sova jätte gott inatt! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0