ny bikini

Igår kväll var jag och simmade med kajta det glömde jag berätta haha :) Känns jätte bra att komma igång och röra på mig igen, det är verkligen dags! Hade tänkt ta en vända på löpbandet ikväll men nu ska vi tydligen ut och äta på restaurang med familjen ikväll så då hinner jag inte det, men jag kan väl vila en dag antar jag! Sen blir löpning lördag och söndag! :) Älskar mitt löpband :D
Idag när jag och Jennie och Hanna gick på erikslund shoppingcenter så köpte jag iaf en ny bikini hehe, men jag älskar färgen även om jag föredrar kläder som inte sticker ut då ja helst inte vill synas så jag kunde inte låta bli!
så ser den ut och så trosor till då såklart :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina Johansson

Tack Nathis <3

2012-02-04 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0