Ny header

Var så trött på den förra så nu fick det blev en ny! Ni får gärna säga vad ni tycker om den är, ja tycker ni att den är ful så säg det, alltid kul med kritik! :) Själv gillar jag texten stort för den är så bra skriven! Jag är en sån tjej som hatar att misslyckas med saker, det är nog det jag är mest rädd för här i livet. Så löjligt egentligen men det är så det är och jag gör allt för att öva bort det och man gör ju framsteg hela tiden. Skulle man titta på mig för två år sen så skulle jag aldrig ens våga ringa ett samtal själv typ, nu gör jag det jämt. :) Om man vill så går det!

PS. Ser ni inte headern så prova uppdatera sidan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser inte

2012-02-10 @ 21:56:13
Postat av: Anonym

jättefin :-) kram/mommo

2012-02-10 @ 23:40:23
Postat av: Emma

Det ser jättefint ut :D

2012-02-11 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0