Paniiiik

Haha tidigare idag när jag hade sprungit så skulle jag hoppa in i duschen och vad händer tror ni? jo det kommer vatten som vanligt i 20sekunder och sen tjuter det till och vattnet dör, så där står man svettig och trött med flottigt hår men som tur var så fungerade duschen på övervåingen så duschade där och när pappa kom hem så förstod han att det var rören som hade frysit, så vi ökade golvvärmen och lät vattnet stå på fast det inte kom något och för ett tag sen så smällte det och nu funkar det igen! Men ni skulle ha sett min panik haha.. :D
Så här sitter jag nu, betydligt fräschare än innan det iaf och pluggar, har gjort klart det jag kan på filosofin men behöver hjälp med 2frågor jag inte fattar och på arbetslära uppggiften kan jag inte göra något förns jag fått mailsvar om min fråga men svenskan skulle jag kunna göra men jag har sämst fanatsi och kommer inte på vad jag ska skriva vi ska typ skriva om odysseus i polyfemos grotta, antingen ett nytt slut, skriva om historien i modern tid eller skriva ur jättens perspektiv. Kommer bli sämst för jag hatar sånna här uppgifter där jag måste hitta på saker, svarar hellre på färdiga frågor!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit!! vilken panik jag skulle få jag med haha!

2012-02-05 @ 19:17:39
URL: http://emmaerika.blogspot.com
Postat av: Sacha

hi nathalie:-)



i hope youre fine?

i would be glad if you write me back..we didnt speak for a long time..you see my email;-)



bye

2012-02-06 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0