pics

Okej jag måste erkänna jag blir visste störd här hemma när jag ska plugga men inte på samma sätt som i skolan men utav av min lilla bebis. När han kommer och sträcker sig mot mitt ben och visar att han vill upp i knät och gosa, hur ska jag någonsin kunna säga nej till det? :) Minn lilla prins, sitter här i mitt knä nu också haha. Jaja lite plugg har jag fått gjort och tänkte ta en paus och rasta honom(han älskar snön haha) och sen ta tag i skottningen! Efter det får det bli mer plugg! Och om ni märker ibland att det står fel ord så är det för att det blir så när jag mobilbloggar från min iPhone, det är ju autostavning på den så ibland reagerar jag inte på att det bytts till ett annat ord haha, men ni förstår nog vad jag menar :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0