Bästa vän!

Kära vän, jag känner att jag måste få skriva av mig lite grann.
Jag har skrivit om dig många gånger men det kan liksom aldrig bli för många gånger.
För du förtjänar att få höra vilken underbar människa du är!
Varje gång jag pratar med dig så får du mig att skratta även om allt känns skit.
Så fort jag har behövt dig har du varit där.
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig.
Jag kommer nog aldrig kunna förklara det.
Det finns inte ord att beskriva dig med, men du är vännen alla borde ha.
Och jag är så lycklig att du blev min bästa vän, det kommer alltid vara vi.
Hanna & Nathalie / Nathalie & Hanna så är det bara.
Vi kan se varandra i ögonen utan att säga något och tänka samma sak.
Tillsammans med dig så känns det som att jag kan klara allt.
Dagarna/åren innan jag träffade dig var det som om jag vandrade omkring i mörker.
Jag letade efter någon som kunde gör mig hel och sen bam!
Så var du bara där och allt blev så klart för mig.
Jag hade hittat min andra halva.
Jag började leva igen, ta chanser, prova nya saker igen.
Jag hade varit så nertryckt före, mått så himla dåligt av många anledningar.
Men när du och jag blev vänner så visste jag att allt skulle lösa sig.
Alla mina bekymmer bara försvann.
Jag hade hittat någon jag kunde lita på för första gången.
Jag har berättat saker för dig som ingen annan i hela världen någonsin kommer få veta.
Jag har alltid varit en "tänkare" jag analyserar allt ibland är det bra ibland inte.
Men dig behövde jag inte ens fundera på för det var som om det redan var bestämt.
Du är den finaste människan jag någonsin mött och alla jag möter i framtiden kommer få det svårt för jag kommer alltid jämföra dem med dig!
Och det är svårt att komma upp i din nivå.
Jag vet att du ibland tycker att du inte ställt upp för mig tillräckligt men det är för att du är precis som jag.
Rädd att man inte duger eller gjort sitt bästa.
Och jag vet att du kan tycka det är jobbigt att visa känslor men du gör egentligen det hela tiden.
Du ser inte vad jag ser bara.
Jag har alltid ställt upp för dig jag skulle göra vad som helst för dig och det vet du!
Precis som jag vet att du skulle göra samma sak för mig.
Alla promenader, när vi pratat om allt mellan himmel och jord.
Vi har ringt varandra med gråten i halsen och sprungit till varann så fort vi kan och bara gått omkring ibland i timmar och varit tysta, sagt några ord hållt om varandra funnits där att luta sig mot och berätta att allt löser sig alltid.
Du har varit ledsen, jag har varit ledsen och då har vi alltid funnits där för varandra!
Vi har vait vänner i 5år nu och aldrig haft ett bråk.
Det måste ju säga något?
Jag älskar dig Hanna, min fina bästa käraste vän! <3
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet inte vad jag ska säga, men du är det bästa som har hänt i mitt liv! Jag älskar DIG <3 Det känns som att vi har varit vänner hela livet fast det bara är 5år, men fler kommer det att bli!!!!!!! <3<3 det är bara så att vi är bäst tillsammans :)

2012-01-14 @ 09:56:47
Postat av: nathalie

Kan inte mer än hålla med! :D <3

2012-01-14 @ 20:42:50
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0