....

Blir så less på allt ibland, att det ska behöva vara på en sån jävla dagisnivå jämt.
Livet blir mycket jobbigare för er om det är så här ni kommer bete er.
Pinsamt att titta på ibland, allt ska vara så himla kul hela tiden när vissa i själva verket bara skrattar för att inte såra personen som gör sig till.
Men jag gör inte det och jag skiter i om jag då uppfattas som tråkig för jag är hellre mig själv än någon som bara ska ha bekräftelse hela tiden genom att alltid ta uppmärksamhet.
Finns så mycket jag vill ändra på i mitt liv men som inte går att ändra på förns skolan är slut och jag är fri.
Om jag fick välja skulle jag ta mitt pick och pack och dra nu och bara träffa nya människor.
Jag är så himla trött på allt skit snack hela tiden och alla fördomar om människor.
Nu säger jag inte att jag är perfekt, jag är långt ifrån det men jag har iaf kommit mycket längre än er.
Det känns som att jag är 50år och ni 10, sån stor skillnad är det.
Jag litar knappt på någon längre och kan inte vara mig själv.
Jag vill bara börja om och kunna umgås med dem människor som ger mig energi inte tar den.
Men jag lovar mig själv att så fort jag blivit klar med skola och allt,
ja då ska jag satsa på mig själv och inte hjälpa alla idioter i min närhet.
Jag får väldigt ofta höra att jag är för snäll mot folk, som hjälper dem fast dem inte ger mig något tillbaks ibland inte ens ett tack.
Jag har alltid tvärnekat det och tänkt att det är väl en självklarhet men nu har jag börjat tänka om.
Det kanske är dags för mig att sätta ner foten och göra som jag egentligen vill.
Jag vet inte vart jag vill komma med den här texten och tar ni åt er så ja, det kan inte jag påverka, då borde ni kanske tänka efter istället.. För det behöver inte vara mig ni gör såhär emot utan någon annan då jag tror det här är väldigt vanligt och jag vet att många känner likadant. Men jag kan liksom inte bara gå runt och acceptera det längre.
________________________________
Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
And I watch them fall every time
Another color turns to gray
And it's just to hard
To watch it all
Slowly fade away

I'm leaving today
'Cause I gotta do what's best for me
You'll be okay

I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0