Gör en sån här, har tråkigt!

Gjorde du något du aldrig har gjort förrut? - Ja, åkt utomlands utan äldre tex :)

Höll du några av dina nyårslöften? - Hade väl inga direkt då jag aldrig håller dem haha :)

Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - Haha nej lite för tidigt för det fast min kusin fick barn, världens sötaste unge!


Dog någon som stod dig nära? -
Nej, tack för det!

Lämnade någon dig som stod dig nära? - Nej 

Vilka länder besökte du?
- Turkiet 2 ggr :)

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012? - ja, min kropp i början av året, ge tillbaka den!

Vilket datum kommer du alltid att minnas? - 20/4, och nyårsafton :)

Vad var din största framgång 2011? - Haha, har nog ingen speciell framgång i år tyvärr :(

Har du varit jättesjuk eller skadat dig? - Nej det var väl en gång som jag svimmade av och fick åka till akuten annars har jag klarat mig bra! :)

Vad spenderade du mest pengar på? -
Kläder och nöjen!

Har du varit på begravning i år? - nej, väldigt glad att inte behöva det!

Varit på bröllop? - nej

Har du färgat ditt hår? - ja från ljusbrunt som blev rött/brunt/orange(skulle bli blondt) gick till frisör och slingade ner det så det blev blondt till min naturliga mellan bruna färg jag har nu :)

Har du tatuerat eller piercat dig detta året? - Nej men har tänkt tatuera mig i år men mer om det senare!

Gjorde något dig riktigt glad? - Det är nog massa saker som jag inte kommer på just nu! Min hund!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? - I wanna make love right na na na hahahahha, Jennie du fattar vad jag menar haha :)

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? - Det var nog samma ungefär!

Blev du kär i år? -
haha kär och kär men en liten crush kanske men han vet inget, patetisk som jag är :)

Favoritprogram på tv? - Har inte följt något program på tv i år, knappt tittat på tv!

Bästa boken du läst i år? - Oj svårt, har läst så många böcker!

Största musikaliska upptäkten? - Adele, har inte lyssnat så mycket på henne förr.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Ja, det finns det alltid!

Hur skulle du förklara din stil detta år? - jeans och någon blus typ!

Vad fick dig att må bra? - Hanna, Matina, mamma och Jennie!

Vem saknade du? - Farfar, det gör fortfarande ont. Skulle göra vad som helst bara jag fick honom tillbaka!

De bästa människorna du träffade? - Som jag lärde känna bättre, Matina helt klart! <3

Årets bästa? Sommaren! och att jag fick min hund Nico såklart!



Kommentarer
Postat av: Matina

Awww <3<3

2012-01-03 @ 17:28:55
URL: http://matinasvarld.bubbleroom.se
Postat av: Jennie

Hahaha, jag dör! Tänk när han fråga om jag kunde smörja hans ben ;) <3

2012-01-03 @ 20:16:28
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0