Nytt år!

Ja till och börja med så vill jag bara säga hoppas ni hade ett trevligt firande igår och att allt gick bra! Själv hade jag en jätte trevlig kväll! Så tack alla ni som gjorde den. Vi var iaf hemma hos Linnea och förade Sen drog vi ner på stan till 12-slaget, där nere var det helt galet! Raketer smällde typ en halvmeter ifrån oss, har det till och med på video haha! Men det verka vara rätt lugnt i Västerås ändå!
Sen vidare till en annan fest någonstans, minns ej vart haha. När vi kom dit började jag dock bli väldigt trött och seg, inte så konstigt med tanke på vad som hände tidigare under kvällen men det tar vi inte här haha.. :) Men jag ångrar inget för jag hade jätte kul och så farligt var det inte heller, lite minnesluckor idag bara.
Sen har jag även blivit sjuk, har jätte ont i min hals och så är jag grymt förkyld, plus det onda i huvudet som vanligt när man druckit. Men det går över och jag är glad ändå! Nu har jag iaf tänkt lägga mig i sängen och se någon film! Men först här kommer lite bilder från igår, tog inte så många dock!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0