OH HAPPY DAY!!

Jag springer just nu bara runt här hemma och nästan skrämmer livet ur min hund(hehe) när jag sjunger och dansar men jag är så glad och nu så ska jag berätta varför!! JAG Nathalie Berggren har klarat Matte B, jag får godkänt i kursen!!! Asså ni fattar inte hur glad jag är! Jag har mått så himl dåligt och oroat mig så himla mycket för hur jag ska klara det här och så har jag klarat det, nog för att det var mitt tredje omprov men asså ja ni förstår nog inte min lycka! Nej nu ska jag plugga vidare här blir så grymt peppad! Sen ikväll blir det löpbandet och sen duschen! :D
PS. Jag har också fått MVG på etikprovet i fredags, jag säger bara ooh happy day!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0