Pluggdags!

Sitter just nu och gosar med min lilla vovve här och inser att det är dags att börja plugga nu, har prov imorgon i sårvård och i psykologi på onsdag för betygshöjning alltså frågor på mvg nivå. Jag hoppas att det kommer gå bra, känner mig lite mer motiverad nu iaf när jag fick reda på att jag fick MVG på mitt demensboende som jag gjorde, den uppgiften satsade jag verkligen allt på för det var en roligt uppgift så är super nöjd med betyget.
Har ju på sistone haft det tufft i skolan och inte känt ork till något alls men ska försöka börja om nu så att den här terminen inte ska bli lika jobbig även fast lärarna säger redan nu att det är en tuff termin vi har framför oss. Ska satsa på att bara hinna och orka med all uppgifter och prov och sen satsa på högre betyg i dem kurser jag gillar och ta det lugnare i andra :)
Har även satt upp lite mål för mig nu och det är väldigt enkla mål men jag har lärt mig nu att jag bryter det ändå bara om jag börjar för svårt! Så dem här målen är ju rimliga och jag kommer med lite vilja att klara dem! :)
  • Bli frisk - haha min förkylning vägrar släppa.
  • Komma igång med löpningen minst 15min 3ggr i veckan!
  • Unna mig gott på helger bara.
  • Ta långa promenader med hunden oftare igen.
  • Plugga lite varje dag helst en timme, det hinner man!
  • Hjälpa till mer hemma när jag har tid över.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Låter bra!! :)

2012-01-16 @ 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0