Simmat med Hanna :)

Idag hade vi ju bara ett informationsmöte i skolan sen slutade vi, väldigt skönt! Då drog Hanna och jag och simmade i 45min :) Jätte skönt var det! Men nu är jag helt slut, blir alltid det när jag simmat, fattar inte. Plus att jag fick lov och gå hem från tåget höll på att frysa ihjäl mig, skit förbannad. Skulle behöva börja med plugga ikväll men känner verkligen ingen ork alls till det! Här kommer lite bilder från idag efter simningen! HAHA.. :)
Hanna hittade en rullstol där inne i omklädningsrumet och vi var dem enda där, ni kan ju ana hur dte slutade :D
haha ni får ju ursäkta mig, inge smink och blött hår, ingen vacker syn haha..
asgarv haha.. :D
Jag: nu köör vi, Hanna: AAAAH!! hahahah :D
Vi är ju proffs på att köra rullstolar nu ;)
Den här fina bilden får avsluta inlägget ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0