Söndag mobilblogg

Har sovit hos mormor inatt får passa på att träffa min älskade lilla mommo när jag kan! Idag har jag inte gjort mycket, kollat in Stefans nya lägenhet som nu är inredd och så, jätte fint blir det! Sen hem och övningsköra, har gjort handbroms någonting alltså sladdat så att bilen snurrar runt flera varv det skulle tydligen vara bra att känna på hur det känns inför halkan och sånt! Vill aldrig mer göra om det dock! :) sen åkte jag med mamma till Katja som fyllde 25 idag, Grattis! :) sen hem och käka kycklingsallad och sen sprang jag på bandet idag igen i 15min idag orkade jag springa 10min utan att stanna så det går ju redan bättre, men hade fixat ny musik tills idag det bidrog nog lite :D sen kollade jag på spårlöst, tjurar lika mycket varje gång haha! :) nu ska jag sova, skola imorgon har bara informationsmöte och det håller Max på i en timme sedan slutar jag! Så vi börjar alltså 10 och har sovmorgon, underbart på en måndag!! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0