ny blogg för mig

Jag har skaffat en ny blogg där jag tänker skriva mina ibland milslånga texter om vad jag tänker på och känner mig just nu så ni ska slippa läsa om det här. För jag vill inte att den här bloggen ska handla om det utan den här handlar bara om mitt liv och vad som händer osv och självklart kommer jag fortfarande vara personlig och säga vad jag tycker men vissa texter som jag måste få skriva av mig förstår ni nog inte ens vad dem handlar om ibland, speciellt om ni inte känner mig så nu kommer ni slippa det, vi får se jag kanske knappt skriver i den bloggen. Den har lösenord så inte vem som helst kan läsa den hehe :) Inte för att den kommer bli så spännande men där vill jag endå kunna få bestämma vem som får tillgång att läsa om ni förstår :) Nu låter det som att jag skulle vara helt demprimerad och så är inte fallet men vissa saker känns bara för flummiga att dela med sig av haha.. :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Tack Natha <3

2012-01-28 @ 03:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0