Happy face

Jag köpte min klädställning innan jobbet och så kommer jag hem och så ska jag be pappa sätta ihop den och så är han inte hemma och kommer inte hem förns inatt(vilket jag redan visste men totalt glömt bort) så jag sätter mig på min säng och blir irriterad och tittar runt i mitt rum som ser ut som en soptipp full med kläder, soffan är inte ens sittbar och det är en 3sits.. Sängen likaså. Men så bestämde jag mig för att iaf försöka och nu 10minuter senare så står klädställningen där, enda hjälpen jag behövde var av min lillebror vilken skruvmejsel jag behövde till skruvarna(stjärnmejsel tydligen). Känner mig stolt haha. Och det här var väl egentligen inte ens en svår grej att sätta ihop men jag gjorde det själv utan att beh om hjälp först, det känns bra! haha.. :) Nu ska jag fortsätta städa rummet här :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0