Min helg!

Idag mår jag sådär haha.. Men jag hade jätte kul inatt så det är det värt :) Är mest seg och har väldigt ont i huvudet. Men iväg till jobbet ska jag, 16-21.30 så det är ganska kort ändå. Fast visst hade jag hellre varit ledig och legat under täcket resten av dagen men men, jobb imorgon också sen är jag äntligen ledig en dag :)
 
Har haft en jätte rolig helg med dem finaste vännerna! Och här kommer 2 bilder på mig idag, inte lika glad och fräsch haha, men har nyss tagit en lång dusch så lite bättre känns det faktiskt! :)
Myyyskläder blir det idag haha.. :) 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Haha fina bilder på mig!! Hahaa

Svar: Jaa! Lika fin som alltid! <3
Nathalie

2012-07-01 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0