Onsdag

Fick lön idag, det är ju alltid kul. Inte den bästa dock men var ju bortrest och så i juni och ledig midsommarhelgen när jag skulle ha tjänat bra, fast det var det värt :) Blir bättre lön nästa månad men känns ändå inget kul när man hela tiden måste skatta bort flera tusen men det är ju så det är tyvärr. Så nu ska jag lägga undan allt och spara tills i höst då jag har lite planer :) 
 
Idag har jag iaf varit och lunchat med Amanda. Sen gled vi runt lite i z4:an. Så himla fint väder idag, älskar det! Har kort jobbpass idag också 15-20, skönt! :) Är det fint väder ikväll fortfarande så blir det nog en långpromenad med vovven! :) Nej nu ska jag ta ut han i hundrastgården och busa lite innan jag måste köra mot jobbet!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0