Ut med båten..

Ja mitt humör börjar sakta bli bättre men det är inte på topp och så fort någon säger något fel åt mig så känner jag hur jag tänder till, hemsk är jag men kan inte kontrollera det. Mensvärken håller på att få mig att hoppa från en bro, nej men ni fattar vad jag menar.. Ska skjutsa lillebror till affären sen blir det en rask promenad med mamma och hunden, kanske springa lite också, brukar hjälpa mot värken. Här kommer iaf några bilder från båtvändan nyss, visst är det mysigt men ändå inte min grej, dem får nog åka utan mig i fortsättningen.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fina kort, har ni köpt båt?? =)

Svar: Tack! :) Ja det har vi :)
Nathalie

2012-07-24 @ 07:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0