Lördag

Idag har jag äntligen fått sova ut så just nu känner jag mig typ frisk igen! Det har varit lite mycket på sistone, känner mig så grymt stressad hela tiden, vaknar av hjärtklappning och får typ panik, men det går över ganska fort. Det är så mycket jag vill göra men som jag knappt hinner för jag jobbar 6 av 7 dagar i veckan och vissa veckor alla dagar. Det känns som om jag inte räcker till, jag vill bara klyva mig i två. Det är som att vad man än gör så är det aldrig tillräckligt bra och mitt i allt så ska jag hinna med mig själv också. Jag vet inte, det blir bara lite mycket helt enkelt. 
 
Nu ska jag iaf ta och fixa något att äta innan det sen är dags att ta sig in mot stan och jobba och efter det ska jag ner till cityfestivalen och möta upp mina vänner! Sen blir det nattbussen hem inatt antar jag :) Och så jobb imorgon igen, tur att det är en kvällstur :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0