Sommarlov

Ja idag var det skolavslutning, känns skönt att det nu bara är ett år kvar! Mitt sista sommarlov är det, och jag ska jobba hela lovet.. haha. Men men det kommer vara kul att tjäna pengar iaf :) Hatar seriöst att ha klänning iaf, tycker det är jätte jobbigt men jag pinade mig själv idag. Fast jag har köpt 2 nya klänningar idag, får se om dem bara kommer användas i Rhodos haha, nejdå ska försöka använda dem här hemma också. För jag älskar ju klänningar egentligen, dock inte på min egen kropp bara :) Nej nu ska jag gå och käka sen blir det in mot stan och träffa klassen och sedan hem till Jocke! Fråga mig inte hur jag ska orka eftersom jag knappt sovit på ett dygn..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0