Pluggat nu övningskörning!

Har plugat svenska hela eftermiddagen här om antiken! Och är äntligen klar med alla frågor som man måste kunna tills på torsdag när vi har prov. Så som en liten paus nu så blir det övningskörning och sen hem och plugga filosofi frågor. Får se om jag orkar ta en vända på löpbandet idag, har jätte ont i min lilla skalle men det kanske bara är en paus som behövs! :) Vi får se. Imorgon ska jag iaf på möte och skriva på lite papper som sagt så jag kan få börja jobba som vikarie, kul kul! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Du är sååååååå fin! :)

2012-03-14 @ 08:36:41
Postat av: nathalie

sv: Hahah nää, du som är! <3

2012-03-14 @ 11:25:52
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0