Så ser min fredag ut!

Ja idag har jag lite att göra! Ska börja med att fixa mig för dagen sen ta ut hunden till hundrastgården har jag tänkt så han får springa av si ordentligt! Fast det är mer han som rastar mig där ute haha, jag springer runt som en tok och han tittar på mig som om att det här skulle vara jobbigt haha.. Sen är det tyvär massa plugg jag måste göra! Som jag struntade att ta tag i förut när jag skrev att jag skulle haha.
  • Göra sista omvårdnadsfrågorna så jag kan plugga till provet på tisdag nästa vecka.
  • Svara på dem tre sista frågorna på en svenska uppgift och skicka in.
  • Svara på filosofi frågorna 11st och dem är inte direkt lätta enligt mig.
  • Börja på en fördjupningsuppgift, ska fördjupa mig inom ämnet aktiv dödshjälp. Ta inte det där fel nu, jag vill inte dö haha, det är en uppgift inom medicin etik som vi håller på med :)
Detta måste blir gjort idag! Så jag lär sätta igång!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0