trött tjej..

Ligger här i Matinas säng just nu. Filmen igår var suuuper bra, älskar den! Ni måste se den! Så himla fin och jag tjurade såklart ett antal gånger haha. Kan verkligen inte hålla mig, tårarna bara rullar på, önskar jag kunde hålla dem inne när jag vill det. Tycker det är bra att kunna gråta och att våga göra det men på biosalongen så skulle jag föredra om jag bara kunde klara av att hålla dem inne haha.. :) Nu ska jag snart se the lucky one också någon med Hanna som vi planerat! Längtar! Och nu har jag även sett trailern för LOL och den måste jag också se när den kommer, älskar sånna filmer! :)

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig och styra stegen mot mormor har jag tänkt. Sedan ikväll är det jobb som gäller, ooh så jag har längtat hihi :D 16-21.30 :) Sen äntligen hem till min bebis ikväll gud va jag saknar min lilla vovve när jag inte är hemma, helt sjukt! Imorgon är det plugg som gäller och på måndag är det tyvärr skola igen, men snart så är det sommarlov ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0