Onsdag

Just nu är jag inne i en sån period där dagarna bara rullar på och det är väldigt skönt! Älskar när det är så :) har jobbat idag med efter skolan och sen vart jag bokad att jobba imorgon också efter skolan, så det blir en sex dagars arbetsvecka för mig haha.. Men det är bara kul att jag får jobba så pass mycket :) även fast det kan bli lite mycket med skola och det samtidigt. Men det funkar och det är värt det när lönen kommer :)

Slutade sju idag och när jag kom hem så började jag laga mat så Jocke och jag har matlådor för kommande arbetsdagar :) fick bli fläskfilé med hemgjorda strips och bearnaisesås :) blir gott :) nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blir det plugg tills Jocke kommer hem har jag tänkt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0