Onsdag

Sitter på sista lektionen nu och efter den har jag prov i demens. Kommer gå sämst, börja plugga igår och jag fattar typ inget, lite kan jag sen förut. Men det är endå inte samma sak och jag typ hatar äldre, eller nej så kan jag inte säga men tycker inte att det är så intressant om man säger så. Va hemskt det lät, hatar absolut inte alla gamla men vissa är ju värre än andra helt enkelt.. Men jag hoppas det går bra iaf. Imorgon är det prov på missbuk. Hoppas det går bättre men det har jag inte heller pluggat till utan börjar ikväll. Det är så himla mycket, jag får panik. Men men, vet inte riktigt hur jag ska fixa det här.. Det brukar ju lösa sig tillslut.. Nej nu är det dags att plugga svenska!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0