Dra mot jobbet

Hinner skriva ett litet inlägg snabbt nu innan jag ska dra mig iväg mot jobbet. Har varit i skolan idag, hela dagen har bara känts seg och jag känner mig jätte trött. Skolan överhuvudtaget just nu får mig att bara vilja hoppa av, det är så sjukt mycket så jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Sen har jag precis fått en till gruppbostad att jobba på så nästa vecka har jag intro där tis, ons och tors och jag har 3prov i skolan den veckan plus högskoleprov, känns inte så himla kul. Känns som om jag ska kvävas rent ut sagt. Men det är bara att kämpa på, man klarar det alltid på något konstigt sätt! Och igår var jag på UM också så nu känns det mycket bättre! Nej det mesta rullar väl på, lite mycket just nu bara!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0