Söndag

Känns så skönt att veta att det är höstlov veckan som kommer, underbart skönt! Det behövs verkligen även fast jag har super mycket plugg plus jobb inplanerat. Jag gjorde ju iaf högskoleprovet igår, det var något speciellt, helt annorlunda mot vanliga prov, även fast jag vet att det inte gick så bra så är jag ändå jätte nöjd att jag tog mig dit och gjorde det, var inte någon jag kände där liksom? Men det var också kul, det är ju folk i alla åldrar som skriver högskoleprov och så fort någon såg att man satt ensam så kom någon och satte sig vid en och börja prata om allt och inget, inte alls som på gymnasiet. Det var en helt annan känsla, allt kändes mycket mer moget, jag trivdes där liksom, bättre än vad jag någonsin trivts på gymnasiet. Så det var jätte kul! Så nu känns det mer motiverande att söka till högskolan, det är verkligen bara att hoppas på att jag kommer in på mina betyg för högskoleprovet kommer jag inte ens söka på, men jag hinner ju göra ett till innan det är dags för mig att söka första gången. Idag händer inte så mycket, ska mest ta det lugnt, det behövs. Såg förresten nya bond filmen igår, Skyfall, den var jätte bra! Har aldrig sett en bond film förut så trodde inte den skulle vara så bra men det var den! :)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0