Tillfällig header

Ja, den får se ut sådär så länge, hade helt tröttnat på den förra, var aldrig nöjd med den så. Någon dag ska jag väl orka göra någon ny ordentlig.
 
Idag då, vad har jag gjort.. Sovit första gången i nya dubbelsängen inatt, har sovit hur bra som helst :) Sen gjorde jag tacos till lunch så jocke och jag åt det innan han stack till jobbet. Då åkte jag hem och när jag kom hem så färgade jag som sagt håret, är fortfarande jätte nöjd! Sen efter det drog jag en vända i X5:an, var ett tag sen jag körde den bilen, så det var skönt att köra en bil som gasar upp tillskillnad mot min lilla peugot, fast jag älskar den lilla pärlan också :) Hämtade iaf upp Hanna och så åkte vi runt och bara snackade och så, det behövdes, saknar henne så fort vi inte träffas varje dag haha.. :) Och sen drog jag iväg med hunden och klippte hans klor och nu sitter jag och väntar på min favoritmat, långkok med teriyaki sås och rotfrukter! Ska bli super gott! Sen ikväll blir det filmmys med mamma, vi ska se magic Mike ;)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0