Onsdag

Onsdag och jag mår fortfarande piss. Jag piggnar till lite grann under dagen men förmiddag och kväll så mår jag skit igen. Natten var hemsk, jag hosta så jag inte fick luft och det låter som om jag kvävs och efteråt ligger jag bara och skakar och svettas, blir helt slut. Inatt hostade jag så jag spydde och sen har jag hostat sönder luftrören så har ont i halsen och så hostar jag blod. Fräsch tjej.. Nej fyfan va jag är trött på det här nu. Imorgon är det skolfoto i skolan så det vill jag va med på fast jag är sjuk, det är ju sista året! Får se om jag har ork nog att stanna kvar sen, just nu känns det inte så. Nej nu ska jag gå och ta penicillin och duscha! Sen blir det film tills Jocke kommer hem! Verkligen världens finaste kille det där, jag är så glad att jag fått träffa honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0