Hemåt igen

Ja nu är vi påväg hem igen, så himla skönt! Sånna här kryssningar är inte min grej, är nog ingen fest människa. Är hellre bara med några vänner och har kul! Men visst var det väl lite kul någon gång men känner inte att jag hade missat något om jag stannat hemma. Sen är jag så jävla rädd, jag är fan ett riktigt jävla kontrollfreak, när jag inte har kontroll som nu på en båt eller på ett flygplan så har jag konstant panik och hjärtklappning. Så efter typ tre låg jag bara i hytten och mådde illa, är nog lite åksjuk också, så fort det gungar känns det som om jag ska spy haha.. Blev inte mycket dricka för min del heller känns skönt idag när man tittar på vissa andra.. Men jag tror nog många haft kul och det är ju det viktigaste :) men nu vill jag bara hem och sova, inte sovit många timmar inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0