plugg plugg..

Och det tar aldrig slut, eller jo just det om 106dagar! Så skönt det ska bli :) Men just nu är det bara att kämpa ett tag till, när jag precis pluggat bort lite uppgifter igår får man nytt idag, usch och blä.. Men bara att fortsätta. Hade ju tänkt hinna gymmet idag med men det kommer jag inte göra, skolan går ju tyvärr först. Men har iaf tid hos sjukgymnasten kl: 18.00 och efter det åker jag hem till mamma och pappa och äter och sen blir det bara plugg resten av kvällen.. En grej ska vara klar imorgon och jag är på fråga 3 av 10 och det kommer ta en stund så.. Ja det är väl min kväll i princip. Måste hinna förbi affären och handla också.. Jobbig dag idag men snart är det iaf lov! :)
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din header blev jätte fin :)

Svar: Inte helt nöjd haha men tack :)
Nathalie

2013-02-22 @ 14:20:11
Postat av: Anonym

//Matina :)

2013-02-22 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0