Lycka

Just nu sitter jag bara här i soffan hemma hos Jocke, väntar väl mest på att han ska komma hem från jobbet(några timmar dit dock) och tittar på den fina ramen med bilden på mig och jocke från i somras som jag fick av Yolanda med familj i födelsedagspresent. Och även fast jag är magsjuk(tror det är det men är ändå inte helt säker då jag bara mådde konstigt igår och inatt och nu känner jag mig hur pigg som helst) så går det inte att missa känslan av lycka jag känner i hela kroppen.
 
 
Under 2012 har jag lärt känna så underbara fina människor och jag är så tacksam över att ha så många fina människor runtomkring mig. Jag har världens finaste pojkvän, en underbar bästa vän, en familj jag älskar och fina vänner plus ett extra jobb som jag trivs med. Det känns så sjukt hur allt har förändrats så mycket på ett år. 
 
För första gången kanske någonsin så trivs jag någorlunda med mig själv. Jag vet vilka som finns där för mig, även om man inte ses ofta finns man ändå där. Jag går inte längre runt och grubblar på om jag duger eller om mina vänner tycker om mig eller inte för jag vet nu vilka som är sanna. Vilka jag litar på. Och jag kan inte bry mig mindre om folk som jag inte trivs med. Jag känner mig så fri. 
 
Sen har jag så mycket att se fram emot också! Studenten väntar med massa roliga förberedelser, hitta en fin klänning, åka på studentkryssningen, vara färdigutbildad, kanske söka högskola(vet inte vad jag vill än)

Kommentarer
Postat av: chips

Ta å städa istället!

Svar: haha nä du Jocke :)
Nathalie

2013-01-09 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0