Super trött

Ja, veckorna rullar på, jag känner mig skit stressad och vill bara ge upp allt, en känsla jag har förstått dem flesta känner när man bara har en termin kvar i skolan men tusen saker att göra. Vill bara spy på allt, det är för mycket! Förstår inte hur de tänker när dem sätter alla regler för vad man ska klara av i skolan och allt det, det är helt sjukt!

Praktiken går bra iaf, jag trivs och vet nu att det är sjukhus jag vill jobba på i framtiden om jag ska jobba inom vården. Det känns ganska skönt att iaf ha insett det eftersom jag egentligen inte helt vet vad jag vill vilket stressar mig ännu mer.

Det är på grund utav allt detta jag inte heller bloggar längre knappt, jag hinner inte med. Känns som om jag ska vara glad om jag hinner sova ibland. Helt sjukt, ska man känna sig så stressad som 19åring? Jag tror inte det.. Och jag är knappast ensam om dessa känslor vet jag. Nej nu ska jag försöka sova, klockan ringer 5.45 imorgon bitti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0