Helt slut

Känner att jag måste börja komma igång med träningen igen, hatar min äckliga kropp och allt känns jobbigt nu för tiden plus att jag ska stå på en strand om 2månader så.. Tidigare i veckan var jag ute och power walka/joggade och idag började jag morgonen på gymmet! 30min kondition och 40min styrka! Men bara för att jag precis vill börja igen så såg jag att gymmet har semester stängt en månad från och med imorgon vilket innebär att jag får ta promenader och löpa utomhus, men det ska väl funka, tycker annars bättre om att variera mellan gym och utomhus träning. Att sluta med colan är svårt, känns omöjligt om jag ska vara ärlig, har ju slutat förr men just nu går det ej! Så det går jag och mår dåligt över, kolla på "du är vad du äter" igår, sån hjälp vill jag också ha! Någon som kommer och hjälper mig ändra mina vanor! Men men får försöka kämpa på själv. Det är ju jag som tuggat till mig detta så jag får ju skylla mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0