Förändring

Ja igår gjorde jag något jag aldrig trodde att jag skulle göra! Känns konstigt men skönt med förändring! Tänker inte berätta än vad jag gjort haha, inget speciellt egentligen men för mig känns det helt sjukt! Haha! Men jag gillar det iaf en så länge!

Sjuk är jag också och har varit i tre dagar nu. Min hals gör så ont så jag inte ens kan sova om nätterna, har sovmorgon idag börjar inte förns 9 egentligen men här ligger jag vaken som jag gjort typ hela natten. Hatar halsont, bland det jobbigaste som finns! Imorgon åker vi ju till ödeshög där vi ska fira midsommar, vill bara bli frisk! Ska jobba kortpass idag och bara ta det lugnt sen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0