Lycklig!

Ja jag är så obeskrivligt lycklig! Flera gånger om dagen så bara slår det mig, att så länge jag har Jocke så spelar det ingen roll om jag inte har det perfekta drömjobbet just nu eller ett liv fullt av festligheter med många vänner, för så länge jag har Jocke så spelare ingenting annat någon roll. Jag vill inte längre ha massa vänner eller ett bra betalt jobb som jag inte trivs med. Jag har ändrats så mycket det här året på ett otroligt bra sätt, jag känner det själv till och med. Jag slipper nu gå till skolan och vara någonstans jag inte alls trivdes och nu behöver jag bara träffa de människor jag vill träffa och bryr mig om! Det är en sån frihetskänsla, jag lever mitt liv ihop med en underbar person som jag älskar så mycket att det är läskigt! Jag skulle göra vad som helst för honom, så har jag aldrig känt förut! Jag kan jobba och börja bygga ett liv tillsammans med den som betyder mest för mig och jag känner mig så lyckligt lottad! Ord kan inte beskriva den kärlek jag känner och jag skulle inte byta den mot något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0