Måndag

Åh veckan som varit efterlängtad så länge är äntligen här! På fredag så slutar jag skolan för alltid eller ja så länge jag vill. Får se om det blir högskola i framtiden? Just nu känns det inte så lockande. Vill spola fram livet några år och ha ett fast jobb som jag trivs med och vara gravid! Haha.. Tror jag är den enda i min ålder som känner så? Men det är framtid! Först nu är det student och sen en hel sommar av jobb:) och i september åker jag och Jocke med min familj till Cypern, om jag längtar! Världens bästa föräldrar som är snälla och bjuder med oss! <3 och så Öninge i midsommar! Jag längtar så mycket och att få spendera allt det här med Jocke som jag älskar mest av allt i världen, det gör mig så glad att jag spricker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0