Lördag

Idag är jag bara allmänt glad! Fick veta hur mycket jag skulle få tillbaka på skatten igår, 12630kr, ni kan nog förstå att jag fick mig en rejäl chock haha! Men blev väldigt glad! Ska spara undan det, vill åka utomlands med Jocke senare så det passar ju perfekt :) 
 
Sen ser jag fram emot midsommar som ska tillbringas med fina människor som jag mår bra av att få vara med! Jocke och jag har hyrt stuga 3dygn på Öninge camping :) Ska bli så mysigt! Fick ju vara med i somras i Orsa, älskade den helgen trots jobbig allergi och mensvärk haha! 
 
Idag har jag storstädat hela lägenheten! Har skrubbat allt här i lägenheten tills hela jag var blöt i svett! Så nu luktar det gott och ser så fint ut! Efter det tog jag en lång dusch med ansiktsmask och skrubbade kroppen osv, så välbehövligt! Efter det kom mamma över en snabbis och fikade med mig, så mysigt så! :)
 
Och nu sitter jag här och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet, han jobbar extra idag duktig som han är :) Är typ dö hungrig har inte hunnit med att äta något idag.. Undrar vad man ska fixa för gott till middag idag då? Förslag? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0