Måndag

Hemma igen, kände mig inge bra imorse så stanna hemma idag. Men nu har jag vilat och tagit det lugnt med jocke så känns redan bättre haha.. (a) Ska plugga hela kvällen har jag tänkt! Massor att göra.. Så äckligt jävla trött på skolan nu. Och jag saknar redan min vän hur mycket som helst! Har haft så kul! Synd att det var så kort bara! Hittade en bild från när vi var ute. Förfesten var skit kul, älska norlänningar haha! Så himla sköna och avslappnade! Vaj jag, josse och Moa och ett gäng killar men minns tyvärr inte vad dem hette haha.. Inte för att det ens spelar roll, men kul var det :) Sen sög petter, fille och ison ganska mycket faktiskt, sena upp på scen, dåliga låtar, inga av dem bra och det var lite folk antagligen för att biljetten var dy(320kr). Så ni som läser detta gå inte på dem i andra städer! Om ni inte älskar rapp förstås.. Sen blev det efterfest men då var jag ganska trött och hade typ taggat ur helt haha.. Men har haft jätte kul med josse iaf :) På bilden nedan fattas dock några :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Saknar dig också vännen min!! Tack så jättemycket för i helgen!! Älskar dig :D <3

Svar: Tack själv! Älskar dig med bästa du! <3
Nathalie

2013-03-04 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0