Nymålat och nyinköpt!

Ja jag är så nöjd som man kan bli när man bor i en hyres nu när vi fick nymålat i lägenheten och jag fått köpa lite nytt(ljus, kuddar, gardiner, sängkläder som också är rosa, toainredning osv). Fattas väl lite små saker, skulle vilja ha en matta i vardagsrummet(jocke vill inte) och sen nya gardiner dit. Annars tycker jag att det blev en klar förbättring! Badrummet har dem inte gjort något åt men köpte nya handdukar och duschdrapperi och matta så att det går i samma färg nu :) Blev mycket bättre av det lilla! Sovrummet gillar jag mest, syns nog att jag fått välja färg och allt där inne, tror inte att jocke hade valt så.. :)
 
Sovrum
 
Toan
 
Hall
 
Köket
 
Vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0