Bryta ihop

Ja alla bryter ihop ibland och idag kom den dagen för mig. Det är så himla mycket nu i slutet, jag vet inte vad jag ska ta mig till prov hit och uppgifter dit plus jobb och allt annat som ska fixas runt studenten. Jag orkar inte mer, jag är helt färdig, vill inte sätta min fot i skolan någonsin mer! Och idag efter skolan så rann all kraft ur mig, jag bara låg på sängen och grät! Mamma jobbar kväll, Jocke jobbar kväll, hanna är upptagen för att orka med själv. Det är tur att man då alltid har älskade lilla mormor som ställer upp och ser till att jag får mat i mig när jag själv knappt orkar äta för att jag är så slut. Hon är underbar min fina mormor! Älskar henne så ❤ så idag tänker jag strunta i allt och försöka ladda upp batterierna på nytt och imorgon blir det nya tag!

Everybody falls sometimes but it is the ones who rises again who is truly strong!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade lilla barn,det var så lite så,önskar jag kunde hjälpt dig med läxor med mera också,om du tror att jag kan det så får du komma hit så hjälper jag jag dig gärna,det är bara att bita ihop och stressa inte ihjäl dig,det räcker med godkänt,allt behöver inte vara mvg,till slut: Låt hästen tänka,han har större huvud han får även gråta med sina långa ögonfransar. allt kommer att ordna sig,ta det lugnt.Älskar dig vännen/kram från mommo

Svar: <3 <3
Nathalie

2013-05-15 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0