Fredag

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva här längre. Blir ju bara att jag berättar vad jag ska göra jämt och det kanske inte är så himla intressant? haha.. Men vill ändå inte ta bort bloggen då jag haft den ett tag och har så mycket bilder och skrivit om olika saker som jag vill kunna läsa och minnas. Men antar att jag kommer börja blogga mer sällan. Har typ tappat lusten för det. Så får väl bli att jag kommer logga in och skriva något om jag känner för det :) 
 
Händer inte så mycket i mitt liv just nu ändå så. Studenten närmar sig vilket är skönt men jag längtar nästan mer till midsommar som jag ska spendera med härliga människor! Sen har jag flyttat hemifrån helt nu, känns kul. Nu är det Jocke och jag! Känner mig så trygg och älskad, det trodde jag aldrig att jag skulle känna för ett år sen! Och appropå det, vi har ju ett år 31 maj! Så jo det är väl lite som händer i mitt liv just nu men ändå känns allt som vanligt.. 
 
Den här helgen består iaf av jobb lördag och söndag så ska ha mys med älsklingen ikväll! Sen har jag även lånat hem vovven i 2dygn nu, så mysigt så! Igår kväll gock jag och jocke 3km med honom och idag började jag dagen med över en timmes power walk med honom, han har sovit sen vi kom hem kring 10 haha.. Men nu ska jag dra ut honom igen och sen blir det att cykla till affären och handla för det har jag också glömt berätta, min bil gick sönder igår. Hanna och jag hade gått på erikslund och så när vi ska åka hem så är bilen helt död, inte ett ljud gör den ifrån sig. Så där står vi som två stolpskott och fattar nada! Men som tur är kommer pappa alltid till räddning och med igång puttning så starta bilen och jag kunder köra hem, så det är antagligen startmotorn det är fel på.. Hoppas det blir fixat fort bara, har ju vant mig vid bil och nu känner jag mig helt låst.. Tur att jocke har bil som jag kan låna ;)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0