fredag!

Veckorna bara fortsätter rulla men skönt är väl det tycker jag iaf. Vet ju ändå inte riktigt vad jag vill så då är det skönt om allt bara snurrar på. Känner mig lyckligare än någonsin och mår väldigt bra just nu, speciellt med min fästman vid min sida ;) hihi!
 
Idag har jag jobbat, som vanligt haha.. Nej men är väldig glad för att få jobba så mycket faktiskt men denna helg har jag faktiskt stängt mig i systemet så ledigt ska bli skönt! Ska inte göra något speciellt, bara vila och umgås med jocke, ååh <3
 
Men först nu ikväll är det inflyttningsfest hos ett par kompisar så det ska bli kul! Följde ju med ut förra helgen efter att ha jobbat 10timmar på lördagen och sedan upp på söndag morgon.. Men kan ändå inte somna typ utan min älskling här bredvid mig så kunde lika gärna följa med och det var väl "sådär" kul, lite för fulla killar och dessutom själv helt nykter och trött. Men ändå kul att träffa folk, tycker faktiskt oftast att förfesten är roligast, om det är med rätt männniskor!
 
Borde väl kanske gå upp och duscha och börja göra iordning mig men är så trött hehe. Har dessutom samma gamla problem som alltid, vet ej vad jag ska ha på mig.. Har massor med kläder men knappt nå "festkläder" då jag typ aldrig festar. Men det ska väl funka med någon gammal trasa. Var ju förresten i Stockholm i måndags med bästis och shoppa, dock bara vardagskläder, men det var mysigt! :)
 
Nej nu när jag skulle ta en snabb bild till inlägget så ser jag i kameran mitt flottiga hår, NU dags för duschen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0