Nattjobb

Blir inte att jag skriver så ofta tyvärr men det finns varken tid eller lust riktigt. Synd då det är så kul att redan nu kolla tillbaka vad man skrev för något år sen. Får försöka bli bättre. Har ju knappt någon som läser längre vilket är skönt, känns nästan bäst att få skriva för sig själv ibland.. Funderar ibland på att sätta lösen på bloggen så man vet vilka som läser. Har aldrig velat ha en stor blogg utan skriver mest för minnes skull. Ska jag känner att jag svamlar nu haha. Brukar ju normalt sova nutröttmössa som jag är men ikväll vid 20.15 vart jag inringd att komma och jobba natten. Gillar ju inte att jobba natt då jag är så trött men har ju sagt att ibland kan jag tänka mig att hoppa in om de inte får in någon annan så. Så nu fick det bli så! Känner mig faktiskt väldigt pigg konstigt nog, inte alls trött! Men det kommer väl sen vid 3-4 på natten, då är det som värst tycker jag och sen sista halvtimmen innan man får gå hem. Men jag vet att jag klarar det :) nej nu ska jag fortsätta jobba här! Hoppas ni sover så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag läser,kikar in varje dag för att kolla, det är spännande :-)
Kram från/mommo

2013-11-24 @ 07:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0