Onsdag



Är äntligen tillbaka på jobb och mår bra och har fått sova ikapp allt jag missat när jag legat sjuk! Så imorgon ska jag nog börja lugnt med lite träning, kanske får bli en promenad som början! Men först imorgon så ska lilla vovven sövas och ta bort tandsten! Är så orolig, tänk om han inte tål narkos och sen är det ju vanligare att små hundar dör av narkos då de inte klarar lika mycket. Åh :( ska inte tänka så men usch va orolig jag är ändå, det är ju min lilla bebis ❤️

Sen är det mindre än 2veckor kvar tills Jocke och jag drar nu! Ska bli så himla skönt! Bara jag och min älskling, underbart! ❤️ Sen är det snart jul och sen min 20års dag! Har alltid sett alla andra längta till sin 20års dag men för mig så känns det inget speciellt, börjar jag bli gammal? Känner inte värsta behovet av att få handla på bolaget själv eller att man kommer in på fler nattklubbar nu för det är ändå inget jag tycker är jätte kul eller gör så ofta. Går mycket hellre ut och äter och sitter och dricker och bara pratar bort timmarna, det är mer jag! Struntsamma det är väl alltid kul att firas iaf :) sen vet jag inte Heller vad jag ska önska mig.. Har ju allt som jag vill ha typ? Haha! Stora problem här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0