sjuk..

Ja nu har jag legat sjuk i en vecka, ont i halsen, täppt i näsan, lock för öronen, sprängande huvudvärk och feber som kommer och går och nu har även astman kickat in så jag hostar ihjäl mig och får ingen sömn. Känner mig som en vandrande bomb och idag kom första utbrottet när tårarna bara rinner och man orkar inte mer och vill bara bli frisk, som tur är har jag min Älskade Joakim som tröstar och lyssnar men för att såklart förvärra min redan jobbiga sjukdom så är den veckan i månaden på väg också. Jag har ju klarat mig en vecka utan godis och läsk nu men sötsuget jag har nu, det är inte nådigt. Äter frukt som aldrig förr. Ja så det är som sagt inge bra med mig, ångesten över jobbpassen jag missar nu när jag är sjuk också stressar mig nå otroligt mycket och gör mig ledsen. När man bara är timvikarie så är ju varenda bokning viktig och jag har nu fått avboka 4st. Som grädde på moset så krånglar min bil också.. Tur att jag har min pappa! Nej fy ingenting känns bra just nu.. Men det känns skönt att få skriva av sig om min jobbiga vecka. Nu ska jag fortsätta vila här i soffan. Hoppas ni har det bättre än mig iaf!

Kommentarer
Postat av: HAIDISBLOG -

så härlig blogg du har!

2013-11-19 @ 11:23:28
URL: http://www.haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0