Cypern imorgon

Ja inatt så åker vi till Arlanda och kl 6.45 imorgon går planet till Cypern! Ska bli så skönt med en veckas semester! Känns välbehövligt och att dessutom få åka med familjen och min älskade, kan det bli bättre än så?! :) sen har jag även hunnit luncha med min bästis idag som kom hem från Italien i tisdags, som jag saknat henne! Sen ska jag även fixa naglarna nu idag innan vi åker! Känns så fräscht! Men fy vad jag är nervös för flygningen mår så dåligt, kan inte sova, har konstant hjärtklappning och känner mig svimfärdig. Skit jobbigt är det, önskar man kunde få bort den rädslan! Den förstår så mycket.. :( men som jag brukar säga, skulle jag dö så ska mina närmaste veta att jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du överlever... :-) Älskar dig å alla er.ha så kul nu å var rädd om er/kram från Mommo

2013-09-05 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0