Söndag

Ligger här på soffan på jobbet. Har rast och har precis käkat min matlåda så det känns det som om man hamnat i koma. Är inne på min 9:e arbetsdag av 13 i sträck. Igår blev det dock inge jobb, fick migrän och att ta sig upp på morgonen när man inte ens kan ha lampor tända fungerar inte. Mådde så illa och huvudet gjorde så fruktansvärt ont. Men idag tvinga jag mig upp och iväg fast än jag mår dåligt. Tur att man har ett sånt kul jobb och får så mycket tillbaka annars vet jag inte vad som skulle ha sporrat mig att ta mig till jobbet en sån här dag. Jobbar iaf 7-16 idag. De känns så långa men går ändå ganska fort. När jag kommer hem idag ska jag bara laga mat så vi har matlådor tills imorgon och sen inte göra ett skit! Börjar inte förns 15 imorgon och det är jag väldigt glad för så kanske jag hinner vila bort den här migränen.. Förstår inte hur man ska orka och hinna vara social när man är vuxen och jobbar och har ett hem och ta hand om för så fort man har gjort något så kommer det upp något nytt som måste göras. Kan ju bara tänka mig att ha barn på det också, nog för att det är det jag längtar mest efter nu i livet så blir jag ändå helt slut av tanken! Nu ska jag sluta svamla och gå ut och jobba för min rast är slut! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra Nanna, du e så himla söt :-)
Kram/mommo

2014-01-26 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0