Lördag

Idag är det lördag och detta är andra helgen i rad som jag är ledig! Kan inte minnas när det skedde sist. Skönt är det iaf så jag började morgonen med en promenad på en och en halv timme med vovven! Nu känns det verkligen som om våren är påväg! Solen skiner och himlen är blå och man känner sig bara så himla lycklig! 

Idag iaf så är ju Jocke iväg hela dagen och åker skidor och jag är ju hundvakt eftersom mamma och pappa är i London så jag är lite låst till hemmet, vill inte att han ska behöva vara själv så mycket! Vet även att lägenheten behöver städas och tvätten tvättas men vart finns lusten till det? Ska iaf börja dagen med en dusch nu och göra iordning mig och fixa en lunch sen får det nog bli en långpromenad till! Måste ju passa på i detta underbara väder!

Sen kan jag ju även passa på att berätta att jag nu vet varför jag förmodligen mått så konstigt på sistone, min aptit har ju varit helt borta och är fortfarande och jag mår illa ofta och har ont under högra revbensbågen i magen. Visade sig att jag har gallsten. Åkte ju in med ambulans för 3veckor sen då jag aldrig varit med om någon hemskare smärta och så fick jag remiss för ultraljud. Så nu väntar jag på att en läkare ska ringa så får vi se hur man går vidare med detta! En sak är säker att om jag får ett till sånt där anfall så tuppar jag nog av, önskar inte ens den smärtan till min värsta fiende som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0